BossMan2023

NoHo Partnersin tunnetut ravintolat avautuvat Messukeskuksessa

noho, ravintola, ruokaravintola

Ravintolayhtiö NoHo Partners vastaa Helsingin Messukeskuksen ravintolatoiminnoista 1.7.2023 alkaen. Monivuotinen kumppanuus Messukeskuksen kanssa kattaa 15 erilaista ravintolaa sekä tapahtumakohtaisesti räätälöityjä ravintolapalveluja. Messukeskus on Suomen suurin messu-, kokous- ja kongressikeskus, jonka järjestämissä kotimaisissa sekä kansainvälisissä tapahtumissa vierailee vuosittain noin miljoona kävijää.

Messukeskuksen uudistunut ravintolamaailma pitää sisällään tuttuja ravintoloita kuten Helsingin Esplanadilla sijaitsevan ikonisen kahvilan pikkusisaren Lilla Strindbergin, laadukkaisiin ja kotimaisiin raaka-aineisiin vannovan hampurilaisketju Friends & Brgrs:in, aasialaisia makuja yhdistelevän Hanko Aasian sekä suositun ravintola Pihkan uuden konseptin Fair Buffet by Pihka sekä Pihka & Bar:in. Myös uusia ravintoloita on luvassa, kuten Rooftop Bistro & CafePaddington Pub ja Café Milano, jotka tarjoavat uudenlaisia ravintolaelämyksiä Messukeskuksen asiakkaille. Vierailun Messukeskuksessa voi päättää joka päivä avoinna olevaan Expo Open Lobbyyn, joka sijaitsee Restaurant Plattan ja Hotelli Holiday Inn:in välissä. Restaurant Platta tarjoaa aamiaista, lounaan ja á la carte-menun myös muille kuin Messukeskuksessa vieraileville. Tapahtumiin liittyvät palvelukokonaisuudet, tuotevalikoima sekä messuhallien ravintolat Café Solo ja Café Trio ovat myös läpikäyneet uudistuksen.

”Tavoittelemme kaikessa toiminnassamme korkeatasoista asiakaskokemusta tarjoamalla laadukkaita tuotteita ja palveluita. Osaava henkilökunta, helppous ja vaivattomuus sekä vastuullisuus ovat myös tärkeitä elementtejä toiminnassanne”, Messukeskuksen ravintolapalveluiden operatiivinen johtaja Toni Niemi kertoo.

Messukeskuksen uusi ravintolamaailma avautuu syyskuussa järjestettävän Habitaren yhteydessä, jolloin käyttöön otetaan myös digitaaliset liput paperisten lounas- ja kahvilipukkeiden sijaan. Tämä mahdollistaa asiakkaille modernin, joustavan ja ennen kaikkea helpon ostosten tekemisen. Samaan aikaan uudistuksella on myös positiivinen ympäristövaikutus paperijätteen vähentymisen myötä. Syyskuussa avattava portaali mahdollistaa sekä tuote- että arvollisten lippujen tilaamisen tapahtumakohtaisesti. Digitaaliset tilauspalvelut myös messujärjestäjille parantavat asiakaskokemusta ja nopeuttavat toimintoja.


Yksi kommentti artikkeliin ”NoHo Partnersin tunnetut ravintolat avautuvat Messukeskuksessa”

Vastaa